Vertraagde of geannuleerde vlucht?
Claim tot
€600 per persoon
Jij zet de claim in gang,
wij doen de rest

Vul je gegevens in
Vul je vluchtnummer en datum in en zie meteen of je in aanmerking komt voor vergoeding. Vul hierna de gevraagde gegevens in en start jouw claim!

Wij gaan aan de slag
Wij dienen de claim in bij de betreffende luchtvaartmaatschappij. Dit kan enkele weken tot maanden duren, afhankelijk van de complexiteit van de claim en doorlooptijd van de luchtvaartmaatchappij.

Ontvang je vergoeding
Wanneer de claim is afgerond, storten wij de vergoeding terug op je rekening, minus onze succesfee. Wij werken met de laagste fee van Nederland!
Vertraagde of geannuleerde vlucht?
Skysupport helpt!
Skysupport claimt jouw compensatie direct bij de luchtvaartmaatschappij. Wij nemen het gehele proces voor je uit handen. Juridisch sterk en zonder gedoe. Met de laagste succesfee van Nederland.
Vertraagde vlucht
Is uw vlucht met meer dan drie uur vertraagd aangekomen? Dan heeft u mogelijk recht op een vergoeding tot €600 per persoon volgens EU-verordening 261/2004.
Geannuleerde vlucht
Bij geannuleerde vlucht heeft u vaak recht op compensatie tot €600 én vergoeding van extra kosten, zoals voor eten, overnachting of een nieuwe vlucht. Wij zorgen dat de luchtvaartmaatschappij betaalt!
Onze klanten,
dit is wat ze zeggen
Duidelijke cijfers,
duidelijke resultaten
Vraag en antwoord
over Skysupport
Hoe weet ik of ik recht heb op compensatie?
Als je vlucht meer dan 3 uur vertraagd was of is geannuleerd, heb je in veel gevallen recht op compensatie. Vul je vluchtgegevens in en check het direct.
Hoelang duurt het voordat ik mijn vergoeding ontvang?
Dat is afhankelijk van de luchtvaartmaatschappij in kwestie. Gemiddeld duurt een claim enkele weken tot een paar maanden. We streven altijd naar een zo snel mogelijke afhandeling en houden je op de hoogte.
Welke documenten heb ik nodig om mijn claim in te dienen?
Voor de claim hebben we een boekingsbevestiging, vliegtickets of een boardingpass nodig. Daarmee kunnen we de claim volledig en correct indienen. Afhankelijk van het dossier vragen we mogelijkerwijs meer relevante documentatie op.
Wat kost het om een claim in te dienen bij jullie?
Bij ons betaal je alleen bij succes. We rekenen een vaste succesfee van 29% over het toegekende bedrag, we zijn hierme de goedkoopste van Nederland. Geen resultaat? Dan kost het je niets.
Kan ik nog een claim indienen als mijn eerdere zelf ingediende claim is afgewezen?
Ja, ook als je eerdere, zelf ingediende claim is afgewezen, kun je deze alsnog bij ons indienen. Luchtvaartmaatschappijen wijzen claims soms onterecht af. Wij beoordelen je zaak opnieuw en ondernemen juridische stappen indien nodig.